Tuesday 14 August 2012

Salam Takziah dari Sahabat kepada Sahabat

assalamualaikum

Dalam kita sibuk dengan mood raya tiba-tiba kita dikejutkan dengan berita buruk dari seorang sahabat..
miss H rasa sedih sangat dengan sorang kawan kelas miss H yang mana mak dia telah kembali ke rahmatullah lepas buka puasa tadi..petang tadi baru ja nampak dia dekat bazar tub tub malam dapat berita ni..hati mana tak sedih bila dapat tahu mak kandung meninggal kan tambah-tambah pulak dah dekat na raya..dah la esok dia ada test, apa-apa pun miss H ucapkan takziah buat dia., kuatkan semangat ingat kami semua sebagai sahabat sentiasa ada disisi.

kami sentiasa ada untuk beri semangat kepada ang Syam ..Allah nak duga ketabahan hati kita.,kuatkan semangat :)
masa housemate bagitahu tentang berita ni macam tak pecaya,betul ka ni., tiba-tiba miss H teringat mak dekat kampung. tak tahu la dua tiga hari ni miss H sentiasa teringat mak abah sedangkan setiap hari sentiasa call diorang., tapi apa-apa pun kita sentiasa beringat yang hidup pasti akan pergi jua., hargai orang yang terpenting dalam hidup kita sebelum terlambat..bahagiakan mereka ketika mereka masih hidup.

al-fatihah

tiada siapa dapat menggantikankan kasih seorang yang bergelar ibu.,mereka yang melahirkan kita dan membesarkan kita tampa rasa penat., hilang seorang yang ber nama ibu terasa hidup ini tak bermakna lagi..ibu sentiasa mendoakan anak-anaknya menjadi soleh dan solehah, jika tiada mereka tiada lagi yang akan mendoakan kita sebagai seorang anak.

cek terlalu sayangkan mak abah., cek tak boleh hidup tanpa mak abah di sisi cek...

No comments:

Post a Comment